Índice general Foros General Problemas con British Railway Modelling

Problemas con British Railway Modelling

Moderador: 241-2001

Hola amigos

El día 19 de octubre compré a traves de esta página

https://www.model-railways-live.co.uk/Magazine/

el número de Mayo de este año de BRM en el que sale la maqueta de Dennis Parker, que seguramente muchos habréis visto, y que me interesa mucho ver en papel las fotos si es que las trae de los diferentes rincones de la maqueta.

El caso es que ha día de hoy no he recibido la revista y ya les he enviado varios correos a la siguiente dirección (webhelp@warnersgroup.co.uk) sin haber obtenido respuesta alguna. Yo creo que todo está correcto y de hecho tengo la confirmación del pedido que pongo a continuación

Order No.1458295 Order Date AmountUK Pounds4.25 Payment TypeCredit Card Website
Title

Start Issue

End Issue

Amount

Status

British Railway Modelling May 2012 May 2012 4.25 Paid

Y también tengo un correo en el que me confirman la compra o eso creo yo porque de inglés ni idea pero me parece que está bastante claro, lo pongo a continuación y ya me diréis si estoy en lo cierto.

Your Order from the Model Railways Live website

Name : SR. PEDRO RODRIGUEZ KUNTZ

Address : XX - XX
XXX XX XXXXXXX
MIERES
Asturias
Spain
Postcode : 33600

Items purchased are below:

Item : 1 x BRM May 2012

Thank you for your order placed via www.model-railways-live.co.uk

For magazine / reader offer orders please allow up to 28 days for delivery.

Railway Exhibition Tickets:
If you have purchased tickets for one of our railway modelling events, please expect to receive your admission letter (tickets) 10-14 days before the event. Please only contact us if you have not received your letter 3 days before the event.

Please do not reply to this message. This is an unmonitored address for outgoing mail only.

Have you selected to receive our e-newsletters yet? You can read about all the latest news, competitions and special offers. They are absolutely FREE and you can choose which you would like to receive. Simply login to your account and tick the options under the heading E-newsletter Registrations on the account page to update your preferences or click here now.

For queries, amendments or cancellation of this order please email:

• Subscriptions/magazines: wgpsubs@warnersgroup.co.uk

• For logging in problems: webhelp@warnersgroup.co.uk

• For queries regarding our railway modelling events please email: exhibit@warnersgroup.co.uk

Warners Group Publications plc, The Maltings, West Street, Bourne, Lincs. PE10 9PH
Company Registered in England No. 2572212 • VAT Registration No. GB 638 3492 15

Alguno de vosotros puede decirme si he hecho algo mal? Por otra parte no me importa mucho el dinero en este caso ya que como véis no es una cantidad importante pero si me interesa mucho la revista y no veo que haya otra forma de conseguirla.

Qué puedo hacer?

¿Has probado a llamar por telefono?.

Imagino que en la página web existirá un número de contacto.

Otra cosa es el problema del idioma. Si es así, búscate un amigo que sepa inglés y que llame en tu nombre.

Saludos.

Volver a General

Síguenos en Facebook Síguenos en Youtube Síguenos en Instagram Feed - Nuevos Temas
©2017   -   Información Legal